tirsdag 26. februar 2008

Lue og sjal i tynn alpakka



Oppskrifta på lua er frå Du store alpakka(PS2308).

Rillestrikk med fleire farger gjev ein fin effekt.






Vart innspirert av ei kollega og sidan eg hadde meir garn igjen av kontrastfargene strikka eg dette sjalet. Dvs at garnmengda er i underkant av 2 nøster tynn alpakka. Enkelt å strikke. Er strikka i glattstrikk, men kan sjølvsagt strikkast i rillestrikk.

Legg opp 3 m
Første m på pinnen tas laust av.
Auk 1 m innanfor første kantmaske og strikk p ut.
Strikk tilbake uten auking.
Aukinga gjentas på same side kvar gong.
Når ein har 100 m, byrjer fellinga.
Fell ved å str 2 m saman innanfor første kantmaske.
Fellinga tas på same side som aukinga.
Fell til ein har tre m att og fell av dei siste m.

Kor stort ein ønskjer sjalet avgjer ein sjølv ved antal masker ein auker til.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefine!Stilig med de rillene i forskjellige farger ja:-D

Og sikkert nydelig å ha på...:-)

Julia sa...

Utrolig fine!!
Har lagt deg til mine favoritter;-)
Så mitt neste prosjekt til meg selv blir dette sjalet!