lørdag 24. januar 2009

Er i skjerf/hals modus

I kveld har eg prøvd meg litt på PSP. Hadde vore veldig kjekkt å kunne meir om bilderedigering på dataen. Slik vart resultatet av bileta etter ei stund knoting.


Thermis strikka i ONline 6-tråds sokkegarn. Er einig med nokre på hobbyboden at den vart litt smal nederst.
Wham, bam, thank you lamb. Har brukt dobbel alpakka frå sandnes på p.nr 6. Eg la opp 32 m og strikka ca 38 cm før eg fellte av.
Sjal til jento mi. Her har eg også brukt alpakka frå sandnes. Har teke utganspunkt i eit gamalt mønsterhefte frå mamsell.

3 kommentarer:

Siv sa...

Tittet innom bloggen din i dag. Masse fint du lager. Likte særlig wham, bam, thank you lamb. Må strikke meg en slik. Ha en hyggelig uke.

Lizbeth sa...

Hei. Skal sei du er produktiv med strikking. :) Ka tid skal me starta opp igjen med hobbykveldane våres. :)

http://lizbethshage.blogspot.com/

Anonym sa...

Flott skjerf og fine halser - deilig i vinterkulda :) Og lykke til med videre bilderedigering - det er ganske gly når man får litt grep på det!