torsdag 5. februar 2009

Nattsokker


Garn: Sandnes alpakka
Pinner: 3.5

Fekk låne eit gamalt oppskriftshefte frå ei kollega. Norsk Ukeblad 1955. Fann to prosjekt frå heftet som eg ville lage. Deriblandt nattsokkene. Same dagen som eg såg igjennom heftet hamna eg innom bloggen til Akvarella, som også har også laga desse.

Det fyrste paret følgte eg oppskrifta med holrad, men dei vart litt korte i leggen, difor strikka eg det andre paret lengre og droppa holraden.
Kjempegod passform og eit raskt prosjekt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig blogg du har, og du har laget mye fint. Kjempefine nattsokker, nesten for fine å bruke til dette formål:)
Pannebåndet ble også fint.

Anonym sa...

flote sokker du har strikket, jeg er i lommetøffel land for tiden, men innimellom holder jeg på med litt av hvert. Ha en forsatt fine uke :)